Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Δευτέρα, 05 Οκτώβριος 2020 19:51 |
Περί αυτονομαζόμενου θεϊκού κράτους που βασιλεύει επί του κόσμου της αποστασίας μέχρι την Δεύτερη Έλευση του Χριστού ! Ως "Θεϊκό κράτος " αναφέρεται απο τον μελετητή του Αυγουστίνου Peter Brown η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία με πρότυπο χριστιανού ηγεμόνα τον Θεοδόσιο ο οποίος κάτω απο την επιρροή του Αμβροσίου επέβαλε το τριαδικό δόγμα ως την νόμιμη θρησκεία του κράτους και όλους τους αλλους παρανόμους ... ειδικά εκεινους που δεν δέχονται την ορθόδοξη-καθολική τριαδικοθεϊστική θρησκεία. φ.σ | |
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 06 Οκτώβριος 2020 20:30 |
Περισσότερα...
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Κυριακή, 04 Οκτώβριος 2020 23:15 |
Περι ανοχης διαφορετικότη- τας εις την Αλήθεια,η οποία δεν επιτρέπεται σε πνευματικούς ανθρωπους Αληθείας αλλά είναι στοιχείο εθελοθρησκευτικής σαρκικό- τητας ανθρωπων που δικαιολογούν την απείθεια και ευνοούν χωρίς να το καταλαβαίνουν την διαίρεση και φθορά του πνευματος ομοφροσύνης της Εκκλησίας του Χριστού. Διχοστασιες και σκάνδαλα ποιουν αυτοί που διαφορο- ποιούνται από την παραδοθεισα γεγραμμενη Διδαχή των Αποστολών..Έτσι αυτοί που μιλούν για ανοχή της διαφορετικότητας στην Εκκλησία στην ουσία επιδοκιμάζουν την είσοδο ψευδοδιδασκαλιων ανθρώ- πων εναντιωμενων στη Αλήθεια του Χριστου , όπως είναι κυριως το δόγμα της τριαδος και της σωτηρίας που δεν χάνεται...Ο απ.Παυλος παρακαλεί όχι να συνκλινουμε με αυτούς αλλά να εκκλινουμε από αυτούς. φ.σ | |
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 04 Οκτώβριος 2020 23:38 |
Περισσότερα...
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Παρασκευή, 31 Ιούλιος 2015 01:05 |
«Ότι τρεις εισιν οι μαρτυρούντες, το Πνεύμα και το ύδωρ και το αίμα, και οι τρεις εις το εν εισιν». A΄ Ιωάν .κεφ 5:6
Έτσι παραδίδουν το χωρίον απαξάπαντα τα χειρόγραφα του πρωτοτύπου πασών των παραδόσεων, καθώς και οι ανατολικοί εκκλησιαστικοί συγγραφείς ανεξαιρέτως, και αι αρχαίαι μεταφράσεις πλην των λατινικών. Εις το χωρίον αυτό παρενεβλήθη μία μεταγενέστερη προσθήκη ώστε να λάβη την εξής μορφήν. «Ότι τρεις εισιν οι μαρτυρούντες εν τω ουρανώ, ο Πατήρ, ο Λόγος, και το άγιον Πνεύμα, και ούτοι οι τρεις εν εισι∙ και τρεις εισιν οι μαρτυρούντες εν τη γη, το Πνεύμα και το ύδωρ και το αίμα, και οι τρεις εις το έν εισιν». Το θέμα του χωρίου Α΄Ιωάν 5,7-8, το οποίο περιέχει τριαδολογική ομολογία απουσιάζει στα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα, στις αρχαίες ανατολικές μεταφράσεις, τα πρώτα χειρόγραφα της Βουλγάτας και στους έλληνες και λατίνους εκκλησιαστικούς συγγραφείς πριν από τον 4ο αιώνα. Μόνο τέσσερα μικρογράμματα χειρόγραφα το περιέχουν: ένα του 12ου αι., ένα του 15ου αι. και δύο του 16ου αιώνα...
Το εδάφιο αυτό Α΄Ιωάν.5:7 δεν περιέχεται στα αρχαία κείμενα παραλείπεταικαι ολοσχερώς...και όμως χρησιμοποιείται κατα κόρον απο υποστηρικτές του δόγματος της τριάδας! Θα πρέπει λοιπόν να είμαστε προσεκτικοί και ακριβείς στις θέσεις μας ως προς την απολυτότητα και μοναδικότητα του Θεού και όχι φυσικά της τριαδικότητας ώστε να είμαστε σαφείς διακηρύσσοντας "ἀλλ’ ἡμῖν εἷς θεὸς ὁ πατήρ, ἐξ οὗ τὰ πάντα καὶ ἡμεῖς εἰς αὐτόν, καὶ εἷς κύριος Ἰησοῦς Χριστός, δι’ οὗ τὰ πάντα καὶ ἡμεῖς δι’ αὐτοῦ."Α΄Κορινθ. 8:6
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 16 Νοέμβριος 2016 22:37 |
Περισσότερα...
|
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Κυριακή, 26 Οκτώβριος 2014 19:47 |
Στην ημερήσια διάταξη του βυζαντινού ευσεβισμού δεν ήταν δημοφιλείς οι άγιοι της Παλαιάς αλλά ούτε και της Καινής Διαθήκης. Ήθελε η αγία θρησκευτοκρατορία δικούς της αγίους ενδεδυμένους την αίγλη του μυστηρίου...
Η συνταγή μαγειροποίησης αγίων στο εκστασιαζόμενο βυζαντι-νιάρικο πλήθος γινόταν ως εξής...ελάμβανε τα υλικά ντόπια,σίγουρα αποδεκτά και προσφιλή απο την λαική αγοραία συνείδηση, απο τις τοπικές δημοφιλείς λατρείες που υπήρχαν διάσπαρτες στο έδαφος της αυτοκρατορίας.
Επέλεγαν οι θρησκευτοί προμηθευτές αγίους που οι πιο πολλοί ήταν του τύπου γνωστών αγνώστων, δηλαδή ατόμων εν σκότει για τα οποία δεν υπήρχαν συγκεκριμένες πληροφορίες περί της εν γένει ζωής τους - είχαν δηλαδή ένα σκοτεινό ομιχλώδες προφίλ ιστορικότητας αφού τίποτε το συγκεκριμένο γιαυτούς δεν ήταν γνωστό.
Αυτή η έλλειψη συγκεκριμένης ιστορικής προσωπικότητας ήταν λίαν επιθυμητή απο το θρησκευτοεμπορικό σύστημα γιατί μπορούσαν να διακοσμήσουν και να υπερφορτώσουν τον κάθε άγιο με όσες αρετές επιθυμούσαν.
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 26 Οκτώβριος 2014 20:22 |
Περισσότερα...
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τρίτη, 18 Ιούνιος 2013 02:15 |
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 02 Φεβρουάριος 2015 22:23 |
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τετάρτη, 25 Ιούλιος 2012 21:18 |
"Και συ... δεν εταπείνωσας την καρδίαν σου, ενώ εγνώριζες πάντα ταύτα· αλλ' υψώθης εναντίον του Κυρίου του ουρανού·... και εδοξολόγησας τους θεούς τους αργυρούς και τους χρυσούς, τους χαλκούς, τους σιδηρούς, τους ξυλίνους και τους λιθίνους, οίτινες δεν βλέπουσιν ουδέ ακούουσιν ουδέ νοούσι· τον δε Θεόν, εις του οποίου την χείρα είναι η πνοή σου και εις την εξουσίαν αυτού πάσαι αι οδοί σου, δεν εδόξασας. Διά τούτο εστάλη απ' έμπροσθεν αυτού η παλάμη της χειρός και ενεχαράχθη η γραφή αύτη. Και αύτη είναι η γραφή ήτις ενεχαράχθη· Μενέ, Μενέ, Θεκέλ, Ο υ φ α ρ σ ί ν. Αύτη είναι η ερμηνεία του πράγματος· Μενέ, εμέτρησεν ο Θεός την βασιλείαν σου και ετελείωσεν αυτήν· Θεκέλ, εζυγίσθης εν τη πλάστιγγι και ευρέθης ελλιπής· Φερές, διηρέθη η βασιλεία σου" είπε ο Δανιήλ κεφ.5:22-28
Αυτά τα λόγια δεν είναι μόνο για την Βαβυλώνα ,είναι και για την Ρώμη αλλά και την Νέα Ρώμη!Υπερηφάνεια και έπαρση της θρησκόληπτης ειδωλολατρείας... Χρυσές και αργυρές εικόνες που δοξάζονται αντί του Θεού. Ας γνωρίσουν οι βασιλευόμενες ανθρωπάρεσκες θρησκείες της γης ότι λίγο καιρό έχουν ακόμη. Ο Θεός είναι Εκείνος που μετράει,ζυγίζει και κρίνει.Οι άνθρωποι έχουν τα δικά τους μέτρα και σταθμά, οι νοθεύοντες τα ζύγια της απάτης αλλά ο Θεός είναι ο δίκαιος, αυτός είναι ο Κριτής.
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 25 Ιούλιος 2012 21:45 |
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τετάρτη, 25 Μάιος 2011 22:24 |
Η μεγάλη εβραϊκή εξέγερση του 66 μ.Χ. κατά της ρωμαϊκής κατοχής, ήταν αποτέλεσμα του πάθους για ανεξαρτησία και της λαϊκής δυσαρέσκειας που προκάλεσε η κακή διοίκηση και η βαριά φορολογία των τελευταίων Ρωμαίων κυβερνητών της Ιουδαίας. Μετά από πόλεμο τεσσάρων ετών η πρωτεύουσα των Ιουδαίων, Ιερουσαλήμ, πολιορκήθηκε και καταστράφηκε ολοσχερώς, μαζί με τον περίφημο Ναό του Σολομώντα, τον οποίο είχε κτίσει πάλι ο βασιλιάς Ηρώδης ο Μέγας με την άδεια των Ρωμαίων. Το γεγονός αυτό υπήρξε αποφασιστικής σημασίας στην ιστορία του ιουδαϊκού λαού, διότι διέγραψε από τον χάρτη το εθνικό τους κέντρο και προκάλεσε την μεγάλη Διασπορά. | |
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 16 Νοέμβριος 2016 23:06 |
Περισσότερα...
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Ο Τιμ Μπέρα, επίτ. καθηγ.. Βιολογίας του Πανεπιστημίου του Οχάιο και συγγραφέας τουυβιβλίου «Κάρολος Δαρβίνος - Η επίτομη ιστορία ενός ξεχωριστού ανθρώπου» αναφέρει ότι " ο θάνατος της κόρης του Αννας «εξαφάνισε κάθε ίχνος χριστιανικής πίστης στην ψυχή του».."
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 14 Ιούλιος 2014 12:17 |
Περισσότερα...
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Ματθ. 16:13-14 «...τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός του ανθρώπου; Οι δε είπον, άλλοι μεν Ιωάννην τον Βαπτιστήν άλλοι δε Ηλίαν· και άλλοι Ιερεμίαν ή έναν των Προφητών». Οι απόψεις των ανθρώπων για το πρόσωπο του Ιησού Χριστού τόσο στην εποχή Του όσο και στην εποχή μας, παραμένουν περίπου ίδιες. Τον αποκάλεσαν προφήτη, διδάσκαλο, τον Μεσσία που έμελλε να σώσει τον λαό Ισραήλ και κάποιοι άλλοι ταύτισαν το Πρόσωπο Του με τον Ιερεμία, έναν προφήτη που έζησε 650 χρόνια πριν την γέννηση του Κυρίου. Το ερώτημα που γεννιέται είναι εύλογο: γιατί άραγε αυτή η ταύτιση; Ποιο ήταν το μήνυμα του προφήτη σε σχέση με τα λόγια του Ιησού Χριστού; Ποια τα χαρακτηριστικά της εποχής του Ιερεμία σε σχέση με τη δική μας εποχή; Σ.Ι.Π | |
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 16 Νοέμβριος 2016 23:01 |
Περισσότερα...
|
|