Warning: Memcache::addserver() expects parameter 2 to be long, string given in /home/pinged2/webapps/maranathagr/libraries/joomla/cache/storage/memcache.php on line 84
 " ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ"- ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥ
spacer.png, 0 kB

alt

" Η έρημος και η άνυδρος θέλουσιν ευφρανθή δι' αυτά, και η ερημία θέλει αγαλλιασθή και ανθήσει ως ρόδον."

Ησαίας 35,1 

 
              ΜΑΡΑΝΑΘΑ!
       Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ
       ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ!

    
          ΙΟΥΛΙΟΣ 2017       


Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
          1 2
3 4 4 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
" ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ"- ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   

altΔεν είναι δυνατόν άνθρωποι που ζουν εν υπακοή πίστης Χριστού να καταντούν  δεκανίκι της παραθρησκείας των ειδώλων..βγάζοντας τις εικόνες απο την εκκλησία και αναρτόντας σε περηφανή θέση το σύμβολο της πίστης των παπάδων ,και όχι των Αποστόλων...για να το "προσκυνάνε" και να τους θυμίζει αν είναι πιστοί ή όχι... Ανεπίτρεπτη ανάρτηση προσθετικού θρησκευτικού κατασκευάσματος μέσα στην εκκλησία.Αποτελεί αυθαιρεσία θρησκευτικού προστατευτισμού, όχι βέβαια για να προστατεύσει το ποίμνιο του Χριστού αλλά τον θρησκευτικό καταναγκαστικό δογματισμό, που επιννόησαν κάποιοι για να συστήσουν τη βασιλεία τους επι της γης.


Ο λόγος του Χριστού ορίζει τον Χριστό ως τον κεχρισμένο του Θεού σωτήρα του κόσμου. Κατά φυσική συνέπεια ο λόγος του ανθρώπου ορίζει το είναι και το ποιόν εκάστου.Το ονομασθέν “Σύμβολο της πίστεως” αποτελεί λόγο όχι του Χριστού ,ούτε των Αποστόλων αλλά λόγο θρησκευτικών πολιτευτών. Αυτό είναι κατάδηλο διότι αποτελεί θρησκευτικό-πολιτικό πρόσταγμα αφού αποφασίσθηκε απο θρησκευτικούς άρχοντες τη συνδρομή και σκέπη όχι του Θεού αλλά του αυτοκράτορος Κωνσταντίνου. Στην ουσία λοιπόν ο λόγος τους στην …οικουμενική(!!!) σύνοδο -(υπενθυμίζεται εδώ ότι ο όρος οικουμενικός που προτάσσεται στον ορθόδοξο πατριάρχη είναι δάνειος απο τον τίτλο που είχαν οι ρωμαίοι-βυζαντινοί αυτοκράτορες…οι συνειρμοί εδώ ελεύθεροι και όχι απαγορευτέοι)- ώρισε τους εαυτούς τους ως ηγουμένους της πίστης (κι εδώ οι συνειρμοί απαραίτητοι) στην θέση δηλαδή του Μόνου Ηγουμένου ,του σωτήρα του κόσμου Ιησού Χριστού! Υποκατέστησαν δηλαδή τον Χριστό που είναι ο μόνος αρχηγός και τελειωτής της πίστης. Γίνανε αυτοί οι αυτοκρατορικοί θρησκευτικοί τιτλοθηκάριοιοι οι συστημικοί εξουσιαστές και τροχονόμοι της πίστης…

Το ίδιο σύστημα αυτό ,το αρχοθρησκευτικό, η ίδια εγκόσμια χημική ένωση που έφτιαξε το σύμβολο της πίστης είναι και αυτό που ανήρτησε τις εικόνες ως θαυματουργές,είναι το ίδιο που απένειμε σωρηδόν αγιοποιήσεις των εργαλειοπατέρων της ορθοδοξίας,που ενέταξαν στο πάνθεον των ειδωλοπροσκυνήσεων…Είναι το ίδιο σύστημα που επέλεξε να υπερτιμήσει τον προστάτη πολιτευτή του …τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο ως ισαπόστολο!!!(αν δεν καταλαβαίνετε είναι 3 θαυμαστικά).Και εμείς κυρίες και κύριοι οι λέγοντες διαφωτιζόμενοι του Πνεύματος συντηρούμε το σύστημα,το νεκρό σύστημα που ορίζει το είναι και το ποιόν των νεκρών του κόσμου αυτού.

Θέτοντας αυτό το ανθρώπινο προτασσόμενο επιννόημα μέσα στην Εκκλησία είναι σαν να λέμε ότι έχουμε ίδια πίστη με το σύστημα το προαναφερθέν…εκτιθέμεθα μαζί με τους απειθείς και αντιλέγοντες της ορθοδοξίαςς. Δεν είναι ευαγγελική διαμαρτύρηση αυτό το κείμενο που τοιχοκολήθηκε στην Εκκλησία αλλά συνμαρτύρηση και συνοδοιπορία ενός αλλοπρόσαλλου σύμικτου πλήθους.Μήπως πρέπει να αναρωτηθούν όλοι όσοι προσκυνούν το Σύμβολο της πίστης των ορθοδόξων δογματιστών και το προτάσσουν...ότι μπορεί να μη έχουν και τόσο μεγάλη δογματική διαφορά απο την βασιλεύουσα ορθοδοξία...περίπου συμπίπτουν και συμπράττουν στην ίδια κατεύθυνση…Δεν μπορεί να είναι η μόνη διαφορά η προσκύνηση των εικόνων και μ’αυτό τελειώσαμε ,όλα τα άλλα τα δογματικά καταπιστεύματα να τυχαίνει να είναι ίδια; Για σκεφθείτε λίγο την ταύτιση της δογματολογίας στα προαπαιτούμενα όλων των θρησκευτικών δογμάτων;Μήπως τελικά το προτασσόμενο σύμβολο πίστης είναι ο υπαρξιακός συμβιβασμός  των συνιστωσών του δογματισμού;

Το πνεύμα του Θεού ορίζει τους επισκόπους της Εκκλησίας του Χριστού - άνδρες πλήρεις Πνεύματος Αγίου.Οι διάκονοι της πρώτης Εκκλησίας ήταν πλήρεις Πνεύματος αγίου και δεν έχουν καμιά σχέση με τους διακόνους-επισκόπους της θρησκευτοκρατορικής ηγεμονίας της τότε μεταποστολικής περιόδου αλλά και της τώρα διάδοχης κατάστασης.Κι αν ονομάζονται μετριότητες οι εκάστοτε πατριάρχες αυτό δεν είναι ταπεινοφροσύνη διότι δεν συνάδει με το θεοφιλέστατος και όλα τα -ότατος που έχουν εξουθενώσει τα όρια της υπερθεματικότητας!Μάλλον θάλεγα ότι είναι ασυνείδητη αυτογνωσία μιά και δεν παράγει διόρθωση και μετάννοια αλλά αιώνια μετριότητα που καλά κρατεί και βασιλεύει.Κι έτσι οι ίδιοι αυτοαναιρούνται …το σύστημα αυτοαναιρείται αφού με την μετριότητα υποκαθιστούν την απορριπτέα πληρότητα που λέγαμε πρωηγουμένως.

Δεν μπορούμε να έχουμε αγιοποιήσει ένα σύστημα απειθές και ανυπάκουο ως τοποτηρητή της πίστης του Χριστού…Είναι απιστία περι την υπακοή στο Ευαγγέλιο και προκρίνουμε την δόξα των ανθρώπων παρά την δόξα του Θεού. Οι συνοδικοί δεν είχαν καμία αρμοδιότητα-ούτε κανένας τους εκχώρησε το δικαίωμα να προσθέσουν στο λόγο του Χριστού και των Αποστόλων το δικό τους ιδρυτικό αυτεξούσιο.

Δεν τους είπε ο Χριστός να φτιάξουν κανένα σύμβολο πίστης. Αν υποθετικά επιθυμούσαν να ορίσουν μία σμίκρυνση της πίστης της αγίας (καθαράς απο κάθε ανθρώπινη επεμβατικότητα) θα πρεπε να έχουν διαλέξει τα κρίσιμα εδάφια της Καινής Διαθήκης,και μόνο αυτά και φυσικά όχι τις λεκτικές αντιληπτικότητες που πρόκριναν για της εξουσιαστική τους επικράτηση. Αλλά αυτό πάλι η σμίκρυνση και η επιλογή των κρισίμων εδαφίων πίστης δεν θα ήταν δυνατόν να γίνει επειδή ποιός αληθινά Θεοσεβούμενος θα έλεγε ποιό είναι πρωτεύον και ποιό είναι δευτερεύον ζήτημα ,ποιό μπορούμε να υπακούμε και ποιό όχι …

Ο λόγος του Ευαγγελίου προσλαμβάνεται απο τον αληθινό πιστό του Χριστού ολόκληρος ώστε να να είναι ο άνθρωπος του Θεού ως μηδέν ελλεπής,να γίνεται τέλειος εις πάν έργον αγαθό.Πως θα γίνουμε τέλειοι ακολουθώντας μόνο αποσπασματικά εδάφια της Γραφής ?πόσω μάλλον θα είμαστε εντελώς ανεπαρκείς και ελλειπείς αν ακολουθούμε ανθρωποθρησκευτικές ντιρεκτίβες που προτάσσουν οι αυθαίρετες συστημικές κολεκτίβες.

Τα μόνα σύμβολα που αναφέρει η Καινή Διαθήκη είναι ο άρτος και ο οίνος και η βάπτιση εν ύδατι.Δεν υπάρχουν άλλα σύμβολα πίστεως.
Το κορυφαίο ζήτημα -στοιχείο αναγνώρισης της πίστης είναι η αγάπη.Γιατί δεν περιέχεται στο σύμβολο της πίστης τους ? Αυτό που τους ενδιέφερε δεν ήταν η αγάπη βεβαίως,-και δικαίως γιατί μισούσαν τους αιρετικούς που δεν συμφωνούσαν μαζί τους - αλλά οι ενντολοδοσίες θρησκευτικού καταναγκασμού.Δεν κατάλαβαν όμως ότι η πίστη στον Θεό δεν είναι επιβαλλόμενο καταπίστευμα,δεν πριμοδοτείται απο την κοινωνική αναγνώριση και αυτοπραγμάτωση.Δεν επιβάλλεται η πίστη ,ούτε εκχωρείται απο μεσάζοντες ιεροκράτες αλλά εμπνέεται απο το Λόγο του Θεού και ενεργείται δια της εκτέλεσης έργου πίστεως εν υπακοή και συνειδήσει αγαθή.

Η γνώση φυσιεί λέγει ο Θεός πόσω μάλλον η κατασκευασμένη γνώση. Σμίκρυνση γνώσης συνεπάγεται εμπόδιση της εν δυνάμει γνώσης,έλλειψη δηλαδή της γνώσης. Ο Θεός επ αυτού αναφέρει ότι "ο λαός Του απωλέσθη ελλείψει γνώσεως" .Και αφού δεν έχουμε επαρκή γνώση δεν μπορούμε να ομιλούμε για επίγνωση γιατί αυτό προυποθέτει την Αγάπη του Χριστού που νοηματοδοτείται απο την απόλυτη υπακοή στο λόγο Του.

Ο Θεός ομιλεί περί άπαξ παραδοθείσας πίστης στους αγίους …Ιούδας 1:3 "Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους". Ας το πάρουν απόφαση οι πάσης φύσεως ιεράρχοντες ότι αυτή η άπαξ παραδοθείσα πίστη εδώθη στους αγίους πριν κάποιοι μεταγενέστεροι φροντίσουν να την σμικρύνουν μεγαλοποιώντας την εν λόγω και έργω αποστασία τους. Την πίστη τη σώζουσα την παίρνουμε κατευθείαν απο τα χέρια του Κυριου μας και των αγίων Αυτού αποστόλων παραμερίζοντας οποιαδήποτε μεσολαβούσα θρησκευτική σύσταση.

Εκτός του ότι είναι αυθαίρετο προσθετικό επινόημα έχει και αόριστο,ασαφές και ελλειματικό περιεχόμενο που παραλείπει πολλά πράγματα για αυτή τη πίστη την υπερέχουσα της ορθοδοξίας…π.χ δεν λέγει το Σύμβολο για την πίστη στην Παναγία,ως μεσίτρια,ως λατρευτικό πρόσωπο,δεν λέγει για την προσκύνηση των θαυματουργών εικόνων,δεν λέγει για την λειψανολατρεία,δεν λέγει για τον θησαυρίζοντα μοναχισμό και για τους θησαυρούς τους υλικούς βεβαίως που προκύπτουν απο την εμπορευματοποίηση των θαυματοποιήσεων….δεν λέγει για την αντιλέγουσα και αντιβιβλική κατά το πλείστον ιερά παράδοση και άλλα τινά ων ουκ έστιν αριθμός.

Είναι ανάγκη να διαχωρίσουμε την πίστη του Ευαγγελίου απο την πίστη των δογμάτων , απο τα σύμβολά τους που είναι τα καταστατικά της δογματικής και όχι της θεικής αξιοσύνης.
φ.σ
 
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 01 Μάρτιος 2016 15:58
 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB