Warning: Memcache::addserver() expects parameter 2 to be long, string given in /home/pinged2/webapps/maranathagr/libraries/joomla/cache/storage/memcache.php on line 84
 ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ
spacer.png, 0 kB

alt

" Η έρημος και η άνυδρος θέλουσιν ευφρανθή δι' αυτά, και η ερημία θέλει αγαλλιασθή και ανθήσει ως ρόδον."

Ησαίας 35,1 

 
              ΜΑΡΑΝΑΘΑ!
       Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ
       ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ!

    
        ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017       


Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
  1 2 3  4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Πέμπτη, 27 Οκτώβριος 2011 00:48
  • "Επειδή εύρομεν τον άνθρωπον τούτον ότι είναι φθοροποιός και διεγείρει στάσιν μεταξύ όλων των κατά την οικουμένην Ιουδαίων, και είναι πρωτοστάτης της αιρέσεως των Ναζωραίων" 
  • " Επιθυμούμεν δε να ακούσωμεν παρά σου τι φρονείς διότι περί της αιρέσεως ταύτης είναι γνωστόν εις ημάς ότι πανταχού αντιλέγεται" 
  • "Ομολογώ δε τούτο εις σε, ότι κατά την οδόν, την οποίαν ούτοι λέγουσιν αίρεσιν, ούτω λατρεύω τον Θεόν των πατέρων μου, πιστεύων εις πάντα τα γεγραμμένα εν τω νόμω και εν τοις προφήταις" 

Παρατηρούμε οτι αίρεση αποκαλούσαν οι Ιουδαίοι την πίστη στον Ιησού Χριστό.

Επίσης παρατηρούμε ότι η αίρεση...το να πιστεύει κάποιος στον Χριστό την εποχή εκείνη ήταν μειοψηφία και παντού αντιλέγετο ,συναντούσε την εναντίωση των Ιουδαίων οι οποίοι είχαν ξεφύγει απο την πίστη στον Θεό και είχαν κατασκευάσει μιά πίστη γεμάτη απο ανθρώπινες παραδόσεις και τυπολατρείες.

Ο απ.Παύλος διακηρύσσει ότι αληθινά ακολουθεί την οδό αυτή που αποκαλούν οι άλλοι ως αίρεση και αποσαφηνίζει ότι η πίστη του είναι τεκμηριωμένη πάνω στα γεγραμμένα του νόμου και των προφητών!

Δηλαδή στην ουσία αιρετικός δεν είναι αυτός που είναι η μειοψηφία επειδή πιστεύει διαφορετικά απο την επικρατούσα πίστη της πλειοψηφίας. Αιρετικός άνθρωπος είναι εκείνος που στοιχειοθετεί την πίστη του πάνω σε μη γεγραμμένα του λόγου του Θεού.

Την λέξη αυτή εύκολα οι άνθρωποι την χρησιμοποιούν γιατί εξυπηρετεί την καύχησή τους και την θεώρηση ότι υπερέχουν έναντι των άλλων και επίσης ότι είναι ένα αποτελεσματικό όπλο εναντίον κάθε άποψης που κλονίζει τα στερεότυπα των κατεστημένων και προβεβλημένων δογμάτων τους.

Όμως αίρεση δεν είναι τι νομίζει η πλειοψηφία ή το κατεστημένο των ανθρώπων αλλά τι θεωρεί ο Θεός για καθένα μας αν είμαστε η όχι μέσα στο γέγραπται των εντολών Του και της υγιούς διδασκαλίας του Χριστού και των Αποστόλων Του. 

Ας αναρωτηθούμε μερικά παραδείγματα λέξεων που δεν υπάρχουν στην αγία γραφή-είτε απαγορεύονται ρητά να χρησιμοποιούνται:

<<Τριάδα - τριαδικός θεός - Παναγία - θεοτόκος - υπεραγία - θεάνθρωπος- σεπτές και άγιες εικόνες - ιερά λείψανα - πάπας - πάτερ - ραββί - πανοσιολογιότατος και όλα τα σε -ότατος και άλλα πολλά >> ... το παράξενο είναι ότι αυτές οι λέξεις, οι συγκεκριμένες, είναι σε κυρίαρχη θέση έναντι των άλλων συμφραζομένων, και γίνονται θέσεις και αξιώματα που πάνω τους κτίζονται "πιστεύω" και ολόκληρα δογματικά οικοδομήματα ! Εδώ έχουμε μια καθαρά ανθρώπινη παρέμβαση στα λόγια του Θεού και όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό είναι έξω από το θέλημα Του.

Μη ξεχνάμε ότι "Ποιος στάθμισε το πνεύμα του Κυρίου, ή έγινε σύμβουλος Αυτού, και εδίδαξεν Αυτόν;" Ησαίας κεφ.μ΄,13 Πρέπει να εξετάσουμε τα λεγόμενά μας μέσα απο τις Γραφές "αν όντως έχουσιν τα πράγματα". Είναι απαραίτητο όλοι μας να ευαισθητοποιηθούμε με σκοπό την υπακοή στον Κύριό μας και όχι σε παραδόσεις ανθρώπινης επινόησης και πλειοψηφικού πακέτου..

Κανένας δε νομιμοποιείται να χρησιμοποιεί λόγια δικά του όταν διαχειρίζεται τα πράγματα του Θεού.
Οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση στα λόγια του Θεού ορίζει την αιρετικότητα. Ο απ.Παύλος στην επιστολή προς Τίτον λέγει" Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, εξεύρων ότι διεφθάρη ο τοιούτος και αμαρτάνει, ων αυτοκατάκριτος" και αναφέρεται σε άνθρωπο που δεν ακολουθεί τα λεγόμενα του Ευαγγελίου του Θεού, το οποίο Ευαγγέλιο ο Απ.Παύλος ιερουργούσε ως υπηρέτης του Ιησού Χριστού.
Φ.Σ
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Μάιος 2015 17:18
 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB