Warning: Memcache::addserver() expects parameter 2 to be long, string given in /home/pinged2/webapps/maranathagr/libraries/joomla/cache/storage/memcache.php on line 84
 Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ
spacer.png, 0 kB

alt

" Η έρημος και η άνυδρος θέλουσιν ευφρανθή δι' αυτά, και η ερημία θέλει αγαλλιασθή και ανθήσει ως ρόδον."

Ησαίας 35,1 

 
            ΜΑΡΑΝΑΘΑ!
     Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ
     ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ!

    
    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2018       

Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1  4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31     

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Σάββατο, 19 Φεβρουάριος 2011 02:25

altΗ ζωή του ανθρώπου επάνω στην γη είναι μια ζωή με πολλές θλίψεις και δοκιμασίες. Ο άνθρωπος ταλαιπωρείται  με κάθε είδους ταλαιπωρίες ώσπου στο τέλος κάποια ημέρα πεθαίνει, άλλοτε ικανοποιημένος από τα έργα του, άλλοτε με παράπονο για τους άλλους τριγύρω του, αλλά πάντα με την διάθεση πώς αν μπορούσε να ζήσει ακόμα λίγα χρόνια, να είχε δηλαδή μια παράταση ζωής ,πόσο καλύτερα και ωραιότερα θα ήταν. Αυτό είναι απόλυτα φυσικό και λογικό αν λάβουμε υπ΄όψιν μας πώς ο άνθρωπος δεν φτιάχτηκε για να πεθαίνει αλλά για να ζει.

Ο θάνατος λοιπόν είναι κάτι ξένο και εχθρικό προς αυτόν, και μπορεί μεν να είναι ο κυριότερος εχθρός για τον άνθρωπο αλλά δεν είναι ο μόνος. Εχθρικό η μάλλον θανατηφόρο για τον άνθρωπο είναι οτιδήποτε αντίκειται  στην καλή  λειτουργία και βιωσιμότητα του ανθρώπου και δεν αναφέρομαι μόνο σε υλικό αλλά και σε πνευματικό επίπεδο, και εκεί πρέπει να σταθούμε.

 Για όσο διάστημα το πρώτο ζευγάρι ανθρώπων επάνω στην γη εκεί στον κήπο της Εδέμ όπου βρίσκονταν, ο πατέρας Θεός θέλησε να τους προστατεύσει από τον εναντιούμενο (σατανά) τόσο στον Ίδιο όσο και στον άνθρωπο, στον νόμο του και στις συστάσεις – συμβουλές Του.

  Γεν. Β 16 Προσέταξε δε Κύριος ο Θεός εις τον Αδάμ λέγων, Από παντός δένδρου του παραδείσου ελευθέρως θέλεις τρώγει, 17 από δε του ξύλου της γνώσεως του καλού και του κακού δεν θέλεις φάγει απ' αυτού· διότι καθ' ην ημέραν φάγης απ' αυτού, θέλεις εξάπαντος αποθάνει.

Ο διάβολος όμως κατάφερε να εξαπατήσει τον άνθρωπο που προτίμησε να πιστέψει  τα λόγια του μάλλον παρά τις διαβεβαιώσεις του Θεού με αποτέλεσμα το διωγμό του από τον κήπο της Εδέμ και την περιφορά του πλέον ως πλανήτης στην γη με επιφορτισμένη την κατάρα του Θεού στο νόμο της φθοράς και του θανάτου. Ο μεγάλος πλέον διωγμός και η μεγάλη εναντίωση προς τον άνθρωπο και προς όλα όσα είχε και έχει υποσχεθεί ο Θεός προς αυτόν έχει αρχίσει και θα λάμβανε διαστάσεις χιονοστιβάδας στο άμεσο μέλλον.

  Ανα τους αιώνες ο άνθρωπος προσπάθησε να αναπληρώσει το κενό αυτό που του δημιουργούσε η απουσία του δημιουργού –αν και ο πατέρας Θεός ποτέ δεν απομάκρυνε το βλέμμα του από τον άνθρωπο και ετοίμαζε το σχέδιο για την σωτηρία του, την επανένταξή του στον κήπο της Εδέμ- , προσπαθώντας μέσα από την φιλοσοφία τα γράμματα και τις τέχνες αλλά και την φανταστική δημιουργία –αποδοχή- ύπαρξης άλλων Θεών, το μόνο που επέτυχε είναι η διατήρηση της κατάστασης του σκοταδισμού και της πνευματικής ύπνωσης διότι είχε στραφεί προς λάθος κατεύθυνση. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ο εναντιούμενος,  ο από καταβολής κόσμου εχθρός του ανθρώπου, εργάζεται και δεν σταματά μέρα και νύχτα, την απώλεια, τον χαμό, τον οριστικό ξεπεσμό του.

Ένας εχθρός αδυσώπητος, αμείλικτος, αλλά και καλά καμουφλαρισμένος για να μπορέσει κανείς να τον αντιληφθεί έγκαιρα.  Χρειάζεται λοιπόν κάποια εκπαίδευση για να μπορέσει κάποιος να καταλάβει ποιος είναι ο αληθινός εχθρός, και συνάμα πώς να μπορεί να τον ξεχωρίζει από την παραλλαγή την οποία διαθέτει.  

Το εγχειρίδιο αποκάλυψης του πραγματικού εχθρού του ανθρώπου είναι η βίβλος, ή διαφορετικά η Αγία Γραφή. Είναι ο πραγματικός χάρτης που μας οδηγεί στην σωτηρία και στην αιώνια ζωή κοντά στον Κύριο, και πάνω από όλα είναι μαζί μας και όχι εναντίον μας. Ακολουθώντας τις υποδείξεις αυτού του χάρτη φτάνουμε στο ποθητό τέλος που είναι η επιβράβευση των προσπαθειών μας. Ήδη μέσα από τις σελίδες αυτού του βιβλίου, ο Κύριος Ιησούς Χριστός μας προειδοποιεί για τον σημερινό κυκεώνα των απόψεων και θέσεων επάνω στην σωτηρία λέγοντας κάτι πολύ απλό αλλά και πολύ λογικό.

Ματθαίος ζ  15. Προσέχετε δε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς εσάς με ενδύματα προβάτων, έσωθεν όμως είναι λύκοι άρπαγες.

16. Από των καρπών αυτών θέλετε γνωρίσει αυτούς. Μήποτε συνάγουσιν από ακανθών σταφύλια ή από τριβόλων σύκα;
17. ούτω παν δένδρον καλόν κάμνει καλούς καρπούς, το δε σαπρόν δένδρον κάμνει κακούς καρπούς.
18. Δεν δύναται δένδρον καλόν να κάμνη καρπούς κακούς, ουδέ δένδρον σαπρόν να κάμνη καρπούς καλούς.
19. Παν δένδρον μη κάμνον καρπόν καλόν εκκόπτεται και εις πυρ βάλλεται.
20. Άρα από των καρπών αυτών θέλετε γνωρίσει αυτούς.

 Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να υποτιμούμε τον εχθρό ή να υπερεκτιμούμε τις δυνάμεις μας, μα πάνω από όλα να είμαστε προετοιμασμένοι για τις καθημερινές επιθέσεις του, φροντίζοντας να αποβάλουμε τον εγωισμό  και τον εφησυχασμό μας,  φροντίζοντας να κάνουμε συμμαχίες με σκοπό την αποτροπή του κοινού εχθρού. Και δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα, (όταν αισθάνεσαι ευάλωτος και εκτεθειμένος), να βρίσκεις έναν σύμμαχο, έναν κατά πολύ ισχυρότερο σου, που να είναι ικανός να σε σώσει από τα χέρια του εχθρού.  Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς ποιο είναι το συμφέρον του.

Το θέμα απλώς όπως προαναφέραμε βρίσκεται στο να καταλάβουμε πώς είμαστε σε κίνδυνο και να συμαχίσουμε για να σωθούμε. Όσο και να εθελοτυφλούμε ο Κίνδυνος υπάρχει και ελοχεύει για τον θάνατό μας. Δεν χαρακτηρίζει άδικα τον διάβολο ως ανθρωποκτόνο η Αγία γραφή  γιατί πράγματι αυτός με την πονηρή του εισήγηση έβαλε τον άνθρωπο στον πειρασμό να παραβεί τον νόμο του Θεού και να λάβει την δίκαια μισθαποδοσία, τον θάνατο, την επιστροφή στην γη από την οποία πάρθηκε.

Δεν είναι εκεί όμως το τέλος, αλλά η αρχή. Η αρχή δύο ενεργειών που πραγματοποιούνται ταυτόχρονα από την πτώση του ανθρώπου και τον διωγμό του από τον κήπο της Εδέμ. Δύο ενέργειες που είναι όμως γεωμετρικά αντίθετες η μία προς την άλλη, η μία να ενεργείται από τον Πατέρα Θεό και αφορά μέσω ενός σχεδίου σωτηρίας την λύτρωση του ανθρώπου και την απόκτηση  της αιώνιας ζωής και από την άλλη η μεγάλη εναντίωση από τον διάβολο και όλες τις δυνάμεις του σκότους που έχει επιστρατεύσει, για να μην πετύχει το σχέδιο σωτηρίας του Θεού και ο άνθρωπος τελικά να χάσει την αιώνια ζωή και να απολεσθεί για πάντα.  Δύο λοιπόν ενέργειες που εκτελούνται ταυτόχρονα το μυστήριο της ευσέβειας και το μυστήριο της ανομίας.


Α Τιμοθ. Γ 16 Και αναντιρρήτως το μυστήριον της ευσεβείας είναι μέγα· ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν πνεύματι, εφάνη εις αγγέλους, εκηρύχθη εις τα έθνη, επιστεύθη εις τον κόσμον, ανελήφθη εν δόξη.

Θεσσαλονικείς Β' 2:7 διότι το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται, μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα·

Όπως προαναφέραμε ο εχθρός έχει την παραλλαγή –καμουφλάζ- για να εξαπατά από την μία, αλλά και να μην γίνεται αντιληπτός από την άλλη. Έτσι ως το φρονιμότερο των ζώων που δεν θέλει εμπλοκή σε τίποτε αλλά στις περισσότερες φορές φεύγει, χρησιμοποίησε τον τρόπο αυτό αλλά και την ιδιότητά του σαν διάβολος να διαβάλλει εξαπατήσει. Μπορεί βεβαίως να αλλάζει «χρώματα».

Κατά την διάρκεια του έργου του Χριστού επί της γης προσπάθησε να τον διαβάλλει –ξεγελάσει- προσφέροντας γήινα αγαθά, χωρίς όμως απ
οτέλεσμα. Κατά την  συντριβή του με την σταυρική θυσία και την ανάσταση του Κυρίου μας, βλέποντας πώς πλέον η βασιλεία του έχει αποκτήσει ημερομηνία λήξεως προσπάθησε να εμποδίσει την εξάπλωση του ευαγγελίου και την αύξηση των πιστών – μαθητών- των αποστόλων. Απέτυχε παταγωδώς αλλά δεν το έβαλε, ποτέ δεν το βάζει κάτω, και άλλαξε χρωματισμό και από σατανάς που θα πει εναντιούμενος  ξανάγινε διάβολος, διαβάλλοντας νοθεύοντας τον λόγο του ευαγγελίου και βάζοντας μέσα στον αγρό του Θεού παράσιτα .

Ματθαίος 13:25

αλλ' ενώ εκοιμώντο οι άνθρωποι, ήλθεν ο εχθρός αυτού και έσπειρε ζιζάνια ανά μέσον του σίτου και ανεχώρησεν. 26. Ότε δε εβλάστησεν ο χόρτος και έκαμε καρπόν, τότε εφάνησαν και τα ζιζάνια. 27. Προσελθόντες δε οι δούλοι του οικοδεσπότου είπον προς αυτόν· Κύριε, καλόν σπόρον δεν έσπειρας εν τω αγρώ σου; πόθεν λοιπόν έχει τα ζιζάνια;
28
. Ο δε είπε προς αυτούς· Εχθρός άνθρωπος έκαμε τούτο· οι δε δούλοι είπον προς αυτόν· Θέλεις λοιπόν να υπάγωμεν και να συλλέξωμεν αυτά;
29. Ο δε είπεν· Ουχί, μήποτε συλλέγοντες τα ζιζάνια εκριζώσητε μετ' αυτών τον σίτον·
30. αφήσατε να συναυξάνωσιν αμφότερα μέχρι του θερισμού, και εν τω καιρώ του θερισμού θέλω ειπεί προς τους θεριστάς· Συλλέξατε πρώτον τα ζιζάνια και δέσατε αυτά εις δέσμας διά να κατακαύσητε αυτά, τον δε σίτον συνάξατε εις την αποθήκην μου.
31. Άλλην παραβολήν παρέθηκεν εις αυτούς, λέγων· Ομοία είναι η βασιλεία των ουρανών με κόκκον σινάπεως, τον οποίον λαβών άνθρωπος έσπειρεν εν τω αγρώ αυτού·
32. το οποίον είναι μεν μικρότερον πάντων των σπερμάτων, όταν όμως αυξηθή είναι μεγαλήτερον των λαχάνων και γίνεται δένδρον, ώστε έρχονται τα πετεινά του ουρανού και κατασκηνούσιν εν τοις κλάδοις αυτού.
33. Άλλην παραβολήν είπε προς αυτούς· Ομοία είναι η βασιλεία των ουρανών με προζύμιον, το οποίον λαβούσα γυνή ενέκρυψεν εις τρία μέτρα αλεύρου, εωσού έγεινεν όλον ένζυμον.
34. Ταύτα πάντα ελάλησεν ο Ιησούς διά παραβολών προς τους όχλους και χωρίς παραβολής δεν ελάλει προς αυτούς,
35. διά να πληρωθή το ρηθέν διά του προφήτου, λέγοντος· Θέλω ανοίξει εν παραβολαίς το στόμα μου, θέλω απαγγείλει πράγματα κεκρυμμένα από καταβολής κόσμου.
36. Τότε αφήσας τους όχλους ήλθεν εις την οικίαν ο Ιησούς. Και προσήλθον προς αυτόν οι μαθηταί αυτού, λέγοντες· Εξήγησον εις ημάς την παραβολήν των ζιζανίων του αγρού.
37. Ο δε αποκριθείς είπε προς αυτούς· Ο σπείρων τον καλόν σπόρον είναι ο Υιός του ανθρώπου·
38. ο δε αγρός είναι ο κόσμος· ο δε καλός σπόρος, ούτοι είναι οι υιοί της βασιλείας· τα δε ζιζάνια είναι οι υιοί του πονηρού·
39. ο δε εχθρός, όστις έσπειρεν αυτά, είναι ο διάβολος· ο δε θερισμός είναι η συντέλεια του αιώνος· οι δε θερισταί είναι οι άγγελοι.
40. Καθώς λοιπόν συλλέγονται τα ζιζάνια και κατακαίονται εν πυρί, ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος τούτου

 Άλλες φορές πάλι δεν χρησιμοποιεί μόνο την νοθεία με τις ψεύτικες διδασκαλίες για να σκανδαλίσει και να αποτρέψει απο την οδο της αλήθειας τον άνθρωπο, αλλά επεκτείνεται και στα οικεία πρόσωπα, τους ανθρώπους της οικογένειάς μας, προσπαθώντας άλλοτε στην αδυναμία κάθε ενός μας, και άλλοτε στον πειθαναγκασμό να στραφούμε πίσω στον κόσμο, και να απαρνηθούμε την σωτηρία χάριν συγγενών και φίλων μας.  Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός γνωρίζει όλα όσα μας συμβαίνουν και θα μας συμβούν ,γιατί πρώτος αυτός πειράστηκε και διώχθηκε ,ακόμα και οι σαρκικοί του συγγενείς  χρησιμοποιήθηκαν από τον διάβολο για να εμποδίσουν το έργο Του.

Ακόμα και τον Πέτρο χρησιμοποίησε ο διάβολος  βασιζόμενος στην μέχρι τότε άγνοιά του, -τι θα προσέφερε η σταυρική θυσία του Χριστού στο ανθρώπινο γένος- ώστε στην μεγαλύτερη στιγμή της δοκιμασίας του Ιησού λίγο πριν πέσει στα χέρια τον Φαρισαίων και γραμματέων, ζήτησε από τον Κύριο να φύγει από εκείνο το σημείο, να αποφύγει την σύλληψη και τον θάνατο! Προσπάθεια του διαβόλου μέχρι την τελευταία στιγμή, να ματαιώσει το έργο του Θεού. Η απάντηση του Κυρίου μας γνωστή: Πήγαινε πίσω μου σατανά. Ο Πέτρος, χωρίς να γνωρίζει ότι έκανε κακό αντί για καλό, μεταχειριζόμενος  από  τον διάβολο ως σατανάς – εναντιούμενος- εμπόδιζε τον έργο του Θεού και συνάμα και την δικιά του σωτηρία!

Ας έχουμε λοιπόν και εμείς τις αισθήσεις μας σε επαγρύπνηση γιατί ο εχθρός δεν είναι άνθρωπος ώστε να κουράζεται και να ησυχάζει. Γι΄αυτό ούτε και εμείς πρέπει να ατονούμε πνευματικά  αλλά να έχουμε τις πνευματικές μας αισθήσεις σε συναγερμό, ώστε να αποκρούσουμε τις επιθέσεις του πονηρού που είναι ποικίλες και πάμπολλες.

 

Παναγιώτης Κακούρης
Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 21 Ιούνιος 2014 15:29
 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB