Warning: Memcache::addserver() expects parameter 2 to be long, string given in /home/pinged2/webapps/maranathagr/libraries/joomla/cache/storage/memcache.php on line 84
 ΜΑΡΑΝΑΘΑ
spacer.png, 0 kB

alt

" Η έρημος και η άνυδρος θέλουσιν ευφρανθή δι' αυτά, και η ερημία θέλει αγαλλιασθή και ανθήσει ως ρόδον."

Ησαίας 35,1 

 
              ΜΑΡΑΝΑΘΑ!
       Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ
       ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ!

    
        ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017       


Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
  1 2 3  4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
 
Η ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Τετάρτη, 22 Ιούλιος 2015 00:07
Λέγει ο Χριστός προς τους Φαρισαίους : Αλλ' εάν Εγώ διά Πνεύματος Θεού εκβάλλω τα δαιμόνια, άρα έφθασεν εις εσάς η βασιλεία του Θεού...και όστις είπη λόγον κατά του Υιού του ανθρώπου, θέλει συγχωρηθή εις αυτόν· όστις όμως είπη κατά του Πνεύματος του Αγίου, δεν θέλει συγχωρηθή εις αυτόν ούτε εν τούτω τω αιώνι ούτε εν τω μέλλοντι”  Ματθ. 12 :28-32

Ο Κύριος ομιλεί περι ασυγχώρητης αμαρτίας προς τους Φαρισαίους που βλασφημούν το άγιο Πνεύμα του Θεού που είναι στον Κύριο εκείνη τη στιγμή που ομιλεί αλλά και σε όλη Του την ζωή(Πνεύμα Κυρίου του Θεού είναι επ' Εμέ· διότι ο Κύριος Με έχρισε διά να ευαγγελίζωμαι εις τους πτωχούς·) Στην ουσία βλασφημούν τον Θεό που μιλάει μέσω του Χριστού.Δεν εννοεί ο Κύριος κάποιο άλλο πρόσωπο εκτός απο τον Πατέρα Θεό.

Η ασυγχώρητη βλασφημία δεν είναι προς τον Χριστό αλλά προς τον Πατέρα Θεό Τον λαλούντα δια του Χριστού.Τα λόγια του Χριστού δεν ήταν δικά Του αλλά του πέμψαντός Αυτόν Θεού Πατρός. " ο λόγος, τον οποίον ακούετε, δεν είναι ιδικός Μου, αλλά του πέμψαντός με Πατρός" Ιωάν. 14:24

φ.σ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 22 Ιούλιος 2015 14:44
Περισσότερα...
 
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Πέμπτη, 27 Οκτώβριος 2011 00:48
  • "Επειδή εύρομεν τον άνθρωπον τούτον ότι είναι φθοροποιός και διεγείρει στάσιν μεταξύ όλων των κατά την οικουμένην Ιουδαίων, και είναι πρωτοστάτης της αιρέσεως των Ναζωραίων" 
  • " Επιθυμούμεν δε να ακούσωμεν παρά σου τι φρονείς διότι περί της αιρέσεως ταύτης είναι γνωστόν εις ημάς ότι πανταχού αντιλέγεται" 
  • "Ομολογώ δε τούτο εις σε, ότι κατά την οδόν, την οποίαν ούτοι λέγουσιν αίρεσιν, ούτω λατρεύω τον Θεόν των πατέρων μου, πιστεύων εις πάντα τα γεγραμμένα εν τω νόμω και εν τοις προφήταις" 

Παρατηρούμε οτι αίρεση αποκαλούσαν οι Ιουδαίοι την πίστη στον Ιησού Χριστό.

Επίσης παρατηρούμε ότι η αίρεση δηλαδή το να πιστεύει κάποιος στον Χριστό την εποχή εκείνη ήταν μειοψηφία και παντού αντιλέγετο , συναντούσε δε την εναντίωση των Ιουδαίων οι οποίοι είχαν ξεφύγει απο την πίστη στον Θεό και είχαν κατασκευάσει μιά πίστη γεμάτη απο ανθρώπινες παραδόσεις και τυπολατρείες.

Ο απ.Παύλος διακηρύσσει ότι αληθινά ακολουθεί την οδό αυτή που αποκαλούν οι άλλοι ως αίρεση και αποσαφηνίζει ότι η πίστη του είναι τεκμηριωμένη πάνω στα γεγραμμένα του νόμου και των προφητών!

Δηλαδή στην ουσία αιρετικός δεν είναι αυτός που είναι η μειοψηφία επειδή πιστεύει διαφορετικά απο την επικρατούσα πίστη της πλειοψηφίας.
Αιρετικός λοιπόν άνθρωπος είναι εκείνος που στοιχειοθετεί την πίστη του πάνω σε μη γεγραμμένα του λόγου του Θεού.
                                              
Φ.Σ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Μάιος 2015 17:18
Περισσότερα...
 
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Η΄ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ;
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Παρασκευή, 02 Ιανουάριος 2015 21:05

Η θρησκευτική συνείδηση αποτελεί χημεία,ένα μείγμα. Ένας συνδυασμός μερισματικής πνευματικής διαπαιδαγώγησης και μιας δογματικής θρησκευτικής παράδοσης.

Οι έριδες , οι φθόνοι,οι διαιρέσεις είναι αποτέλεσμα της θρησκευτικής συνείδησης που δουλαγωγεί (που εκτρέφει) τον σαρκικό άνθρωπο. Συντηρεί τον εγωκεντρικό φανατισμό κοινώς θανατισμό...
Θεωρεί έκαστος τον εαυτό του αγιώτερο απο τον άλλο, και ως εκ τούτου αναγορεύεται αρμόδιος προστάτης ιερών τε οσίων και κειμηλίων της πατροπαραδότου εντολής , που του επεβλήθη άνωθεν - εκ του οικείου ταβανίου -των ομοθρήσκων του διδασκάλων.

Όλα αυτά είναι προιόντα ενός σαρκικού θρησκευτισμού, όπου απόλυτος κυρίαρχος είναι ο θρησκευτικός εαυτός μου και όχι ο πνευματικός έσω άνθρωπος. Αυτός ο θρησκευτικός έσω άνθρωπο- η θρησκευτική συνείδηση αρέσκεται όχι σε έλεγχο αλλά σε κατάκριση, όχι μόνο των άλλων αλλά και του ίδιου του υποκειμένου εαυτού του..

φ.σ


Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Μάιος 2015 17:13
Περισσότερα...
 
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑ
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Τρίτη, 14 Ιούλιος 2015 11:21

Οι ψαλτωδοί στην Παλαιά Διαθήκη ήσαν Ιερείς και ήσαν αρμόδιοι για την πνευματική λατρεία και την δοξολογία, ευχαριστία.
Είναι ανάγκη να υπογραμμίσουμε με εμφαντικό τρόπο ότι οι ψαλτωδοί ήταν ιερείς του Θεού,ειδικοί, επαίοντες εις την μουσική,λειτουργοί του Υψίστου,πιστοί απόλυτα εις την ενδεδειγμένη λατρεία προς τον Θεό. Η λατρεία ήταν ταυτισμένη με την ακριβή τήρηση των εντελλομένων διατάξεων που είχαν δοθεί απο Θεού εις τον Μωυσή και ακολούθως εις τον Ααρών.

Αυτό ισχύει διαχρονικά διότι το έργο του Θεού συνεχίζεται ,οπότε σήμερα οι ιερείς του Υψίστου,εν προκειμένω οι ψαλτωδοί είναι οι πνευματικοί βιογράφοι...

Ο πνευματικός βιογράφος μοιάζει με τον μουσικό ερμηνευτή που έχει χρέος να αποδώσει πιστά το έργο του Θεού για να το ακούσουν όλοι με ευφροσύνη και αγαλίαση. Λυτρώνεται ο μουσικός εκτελεστής όταν απορροφείται η υποκειμενικότητά του απο την πνευματική ιδιοφυία του αγαπημένου του Συνθέτη Δημιουργού! 

Η αναπαράσταση και η αντήχηση του πρωτοτύπου έργου ταυτιζονται όλες σε μία ...στην αφαίρεση της υποκειμενικότητας του εκτελεστή - ερμηνευτή! Τότε η ερμηνεία ταυτίζεται με την ποίηση,όταν το δώσιμο ταυτίζεται με το ληφθέν! Αυτή είναι η πνευματική εντιμότητα του ψαλτωδού,η ιερουργία του, όταν η θυσία της προσφερομένης αίνεσης είναι πλήρης,τέλεια πνευματική έμπνευση του Παντοδυνάμου και όχι δικής του επινοήσεως. 

Τέλειος μουσικός λατρευτικός λόγος προς τον Θεό είναι μόνο ο δικός Του λόγος γι αυτό και ισχύει " τα Σα εκ των Σων προσφέρουμε "
Ιερέας δοξολογών τον Θεό και όχι την θρησκεία του είναι ο ελέω Θεώ οριζόμενος δηλαδή ο εν Αληθεία ανιστάμενος και όχι ελέω θρησκείας αυτοανακηρυσ- σόμενος εν μη αληθεία ανθιστάμενος!

φ.σ


Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 20 Ιούλιος 2015 19:57
Περισσότερα...
 
ΞΕΝΟΣ ΗΜΟΥΝ ...ΣΤΗ ΛΑΜΠΕΝΤΟΥΖΑ
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Πέμπτη, 03 Ιούλιος 2014 00:36
alt
Λαμπεντούζα ...κανένας δεν θα γνώριζε αυτό τον πέτρινο ύφαλο,καταμεσής στη θάλασσα...αν δεν ήταν ο τόπος μαρτυρίου κάποιων ανθρώπων... Περισσότεροι απο 270 οι νεκροί στα νερά εκεί έξω απο τη Λαμπεντούζα...Οι μαρτυρίες που έδιναν τα συνεργεία διάσωσης από το ναυάγιο ήταν σοκαριστικές: «Ξετυλίξαμε ένα τείχος σορών» στο πλοίο, ανέφερε ο επικεφαλής της ομάδας , εξηγώντας πως οι σοροί..."ήταν κολλημένες η μία πάνω στην άλλη,...ήταν απερίγραπτο το θέαμα των ενωμένων σωμάτων,ήταν αγκαλιασμένοι.."

Απόβλητοι οι άμοιροι ξένοι απο την εαυτουλίστικη  κοινωνία των ημετέρων οικείων... Εννοείται ότι για τους ιδικούς μας ενδιαφερόμαστε, δηλαδή για την προέκταση του κυρίαρχου εαυτούλη, ότι αυτός προστάζει, την πάρταόλα του, κατά την προσφιλή ιδιοτέλειά του. Ιδιοτέλεια , τι να είναι άραγε ,μήπως είναι νησί σαν τη Λαμπεντούζα και δεν την ξέραμε μέχρι τώρα...ακούγεται πάντως εύηχη και καμπανιζέ...
φ.σ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Μάιος 2015 17:15
Περισσότερα...
 
Ο ΘΕΟΣ ΩΣ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Τρίτη, 10 Φεβρουάριος 2015 01:09

Φιλόσοφος είναι ο φίλος της σοφίας και ως εκ τούτου φίλος προς τον πλησίον,επειδή ακριβώς η σοφία στοχεύει στην ευδαιμονία του ανθρώπου.
Η ευδαιμονία κατά τον Αριστοτέλη είναι το ύψιστο αγαθό εις τον άνθρωπο και μάλιστα εν τη πόλει και όχι κατά μόνας ,άρα σε αγαθή σχέση με τον κάθε πλησίον.

Η έννοια του πλησίον είναι εν τη κοινωνία,είναι δηλαδή σε σχέση με τον έτερο υπάρχοντα εν τη πόλει. Η σοφία υπάρχει και γίνεται πλησίον στον ευδοκούντα και προσδεχόμενο αυτήν. Η πλησιότητα είναι η καλή σχέση του ενός με τον έτερον,δηλαδή η φίλια σύνδεση. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι στην έννοια του πλησίον εκτός του ανθρώπου είναι και η ύπαρξη της έννοιας του Θεού εις την πόλιν.Είναι αγαθό εις τον άνθρωπο να συνυπάρχει με κάθε έτερο όν ,πόσο μάλλον με τον Ων,με τον ύψιστον αλλά και πλησίον του ως πανταχού Παρών! 

φ.σ


Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 16 Νοέμβριος 2016 23:02
Περισσότερα...
 
ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ Ο ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Τρίτη, 26 Μάιος 2015 21:00

Πρέπει να είσαι εν Χριστώ για να είσαι καινή,νέα κτίση,νέος άνθρωπος, καινούργιος...να μη έχεις καύχηση στον εαυτό σου και σε κάθε τι σαρκικό, παραδοσιακό, θρησκευτικό, κοινωνικό, για να έχεις έλεος και ειρήνη από τον Θεό.

Εν Χριστώ σημαίνει ,μέσα στον Χριστό,κρυμμένοι μέσα στον Χριστό,δεν φαίνεται τίποτα άλλο εκτός απο τον Χριστό και τον Λόγο του. Δεν προεξέχει η στολή μας,η μήτρα μας, το δόγματικό καταστατικό που αν δεν το καρφώσουμε στο σταυρό του Χριστού θα είναι το ανήλεο κατηγορητήριό μας εν εκείνη την ημέρα της έλευσής Του.

Πρέπει να διαρρήξουμε τα ιμάτια του ευσεβοφανούς ανθρωποκεντρι- σμού μας, τα πολυτελή ράκη της γύμνιας μας και να ενδυθούμε τον Χριστό,θυσιάζοντας το ρυπαρό ιμάτιο της αυτοδικαίω- σης που μας ταλανίζει. 

φ.σ


Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 26 Μάιος 2015 22:23
Περισσότερα...
 
ΕΛΕΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΣ
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
"Ουδέ του τρέχοντος,ουδέ του θέλοντος αλλά του ελεούντος Θεού"

Στο κείμενο:· Ελεήσω ὃν ἂν ἐλεῶ καὶ οἰκτιρήσω ὃν ἂν οἰκτίρω. ἄρα οὖν οὐ τοῦ θέλοντος οὐδὲ τοῦ τρέχοντος ἀλλὰ τοῦ ἐλεῶντος θεοῦ." Ρωμ.9:15-16 

Δηλούται εν προκειμένω ο τρόπος ενέργειας του Θεού προς τους ανθρώπους. Όσο κι' αν τρέχουμε, πορευόμαστε δι ανθρωπίνης βουλήσεως δεν μπορούμε να πλησιάσουμε.
Δεν προσεγγίζεται ο Θεός δια των έργων μας. Είναι 
αντίθετες οι βουλές και οι οδοί των ανθρώπων από τις βουλές και οδούς του Θεού. Ο Θεός προσεγγίζεται μόνο αν ζητήσουμε έλεος από Αυτόν.
Για να ζητήσουμε έλεος πρέπει να εννοήσουμε την αμαρτωλότητά μας, να την παραδεχθούμε,να την ομολογήσουμε ενώπιόν Του και να ζητήσουμε έτσι συγχώρηση απο τον Θεό.

Ο Θεός αγαπά έλεος και γι'αυτό έδωκε άφεση αμαρτιών εις τους πιστεύοντας στο εξιλαστήριο έργο της θυσίας του Χριστού που έγεινα ακριβώς γι αυτό τον λόγο,την άφεση των αμαρτιών μας.


Επειδή ο Θεός είναι αγάπη ,το έλεός Του απορρέει απο αυτή την μεγαλειώδη ιδιότητά Του και χρειάζεται απαραίτητα να Του πούμε ειλικρινά ... "Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ" Λουκ. 18:13

φ.σ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Μάιος 2015 17:14
Περισσότερα...
 
ΤΟ ΕΝΔΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
ΦΑΚΟΣ ΜΑΡΑΝΑΘΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
alt 
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Μάιος 2015 17:10
Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 11 από 36
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB