IN ENGLISH
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Δευτέρα, 29 Φεβρουάριος 2016 22:42 |
I am only a simple discipline of The only Teacher Jesus Christ and I am serving Him as a Truth doer ,as a wayfarer who don't look to any dogmatism of the people ,and I am holding myself out of any slavery of religions and staying only on the spirit of Bible. My main editing is in the .This site is not belonging to any church or dogmatic order. It's a free Christian Edition in Greek language. I feel like a debtor to you, my international friends in Christ,because the Greek ancient language is very rich full and accurate more than all the languages and for this reason I believe that probably I should be some useful for the well understanding of the holy meaning. There is and onother reason...The best of all is the correct meaning of the greek and the worst of all is the dogmatic translate of this language so I 'll try to help as I can for an accurate conceptual meaning without any doctrinal manipulated mood! Phil Sot | |
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 01 Μάρτιος 2016 00:35 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Δευτέρα, 01 Φεβρουάριος 2016 12:29 |
"Αλλά συ μένε εις εκείνα, τα οποία έμαθες και επιστώθης, εξεύρων παρά τίνος έμαθες, και ότι από βρέφους γνωρίζεις τα ιερά γράμματα, τα δυνάμενα να σε σοφίσωσιν εις σωτηρίαν διά της πίστεως της εν Χριστώ Ιησού."
Τι μάθηση έχουμε και ποιά πίστωση έχουμε και αν έχουμε κάτι ... απο ποιόν έχουμε πιστωθεί απο τους Αποστόλους του Χριστού ή απο τους ιεράρχες των ανθρώπων; Ο Χριστός είπε να μη είναι κανένας κατεξουσιάζων του πομνίου Του. Όρισε την σωτηρία των πιστευόντων εις Αυτόν δια του λόγου των Αποστόλων Του μόνον!
Το επίθετο "ιεράρχης" παραπέμπει σε θρησκευτική εξουσία και όχι πνευματική διακονία. Πόσο καλύτερο δεν θα ήταν να μη υπήρχε κανένας ιεράρχης, καμία "πενταρχία" που είχαν ονομάσει τα πατριαρχεία οι μεσαιωνάροι ως κέντρα άσκησης θρησκευτικής εξουσίας οι τρώγωντες το ποίμνιο και όχι φυλάττοντες αυτό.
Είναι ανάγκη να το πούμε καθαρά για να μη θρησκευτοαπατάται κανένας... Αν δεν έχουμε πιστωθεί απο τον γεγραμμένο αποστολικό Λόγο τότε έχουμε πτωχεύσει και έχουμε καταχωρηθεί στο πτωχευτικό δίκαιο του κόσμου της απείθειας.
φ.σ
|
|
Περισσότερα...
|
IN ENGLISH
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Παρασκευή, 22 Ιανουάριος 2016 22:04 |
Greek ancient spiritual language of Bible can only be well understanding from every Spiritual new mind which is the holy teaching of risen Christ in ourselves!
No one slave religionist can be free without hearing the words of The only Teacher of Truth, and there is no other Teacher except Christ of God!
Phil Sot
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 22 Ιανουάριος 2016 22:14 |
|
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Ο λόγος του Χριστού ορίζει τον Χριστό ως τον κεχρισμένο του Θεού σωτήρα του κόσμου. Κατά φυσική συνέπεια ο λόγος του ανθρώπου ορίζει το είναι και το ποιόν εκάστου.
Το ονομασθέν “Σύμβολο της πίστεως” αποτελεί λόγο όχι του Χριστού , ούτε των Αποστόλων αλλά λόγο θρησκευτικών πολιτευτών. Αυτό είναι προφανές διότι αποτελεί θρησκευτικό- πολιτικό πρόσταγμα αφού αποφασίσθηκε απο θρησκευτικούς άρχοντες τη συνδρομή και σκέπη όχι του Θεού αλλά του αυτοκράτορος Κωνσταντίνου.
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 01 Μάρτιος 2016 15:58 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Σάββατο, 20 Φεβρουάριος 2016 12:20 |
Λόγος απ.Παύλου υπέρ κατά σάρκα Ισραηλιτών συγγενών του,ων η υιοθεσία,...ων οι πατέρες...ο ων (ή) ων ο επι πάντων Θεός ευλογητός ;
"Αλήθειαν λέγω εν Χριστώ...ότι λύπη μοι εστιν μεγάλη και αδιάλειπτος οδύνη τη καρδία μου. ηυχόμην γαρ ανάθεμα είναι αυτός εγώ απο του Χριστού υπέρ των αδελφών μου των συγγενών μου κατά σάρκα, οίτινες εισίν Ισραηλίται ων η υιοθεσία και η δόξα και οι διαθήκαι & η νομοθ.& η λατρεία ων οι πατέρες και εξ ών ο Χριστός το κατά σάρκα (ο ων) Η΄ (ων ο)*** επι πάντων Θεός ευλογητός εις τους αιώνας,αμήν" Απ.Παύλος προς Ρωμ.9/θ΄2-5
***Ανάγκη να βάλλουμε το διαζευκτικό επειδή σε άλλο κείμενο υπάρχει αντί του "Ο ΩΝ ..." το "ΩΝ Ο ..."
Παρακάτω θα γίνει αναλυτική μελέτη ώστε να προσεγγίσουμε το νόημα των λεγομένων του απ.Παύλου.
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 23 Φεβρουάριος 2016 23:43 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τετάρτη, 06 Ιανουάριος 2016 23:04 |
Είναι πρώτιστο καθήκον του ανθρώπου να γνωρίσει την Αλήθεια και η Αλήθεια δεν είναι εντός του ανθρώπου αλλά εκτός του ανθρώπου.
Η εμπειρία είναι βοηθός του ανθρώπου αλλά δεν αρκεί για να αποκτήσει ο άνθρωπος σοφία. Εμπειρία χωρίς εξήγηση απο τον Θεό των εξηγήσεων είναι ατελής και οδηγεί εις την σοφιστική ψευδαίσθηση.
Εμπειρία χωρίς ένα σώμα εν ζωή είναι ουτοπία. Όπως ο Αριστοτέλης είπε ψυχή χωρίς σώμα δεν υφίσταται αυτονόητο ότι εμπειρία μεταθανάτια δεν μπορεί να υπάρξει διότι δεν υπάρχει σώμα εν ζωή...
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 27 Ιανουάριος 2016 00:54 |
Περισσότερα...
|
|
|
ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τρίτη, 11 Ιανουάριος 2011 01:21 |
Τι να γράψω σήμερα.
Τι άραγε να γράψω,
ποιες σκέψεις και συλλογισμούς
και πάλι να ξεθάψω.
Κι αν η καρδιά μου πάλλεται
και η ψυχή φωνάζει
κι όλο το σώμα ακολουθεί
και σιγοαναστενάζει
Πόσο αγώνα θέλει η ζωή,
προσπάθεια μεγάλη
βράδυ – πρωί, κάθε στιγμή
κι απ’ την αρχή και πάλι.
Μα κάποιος πού ‘ναι μέσα μου
συχνά παραπονιέται,
όλη την ώρα τον ξυπνώ
μ’ αυτός αποκοιμιέται!
“Άσε με”, λέει, “βαρέθηκα,
θέλω να κοιμηθώ,
δεν θέλω να κουράζομαι,
ούτε να προσπαθώ.
[..]
Μαρία
2 Ιαν.11
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 29 Φεβρουάριος 2016 19:50 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τετάρτη, 03 Φεβρουάριος 2016 23:46 |
Μερικά τινά περι της δεικτικής και όχι προσωπικής αντωνυμίας "εκείνος" . Για όσους επισπεύδοντες του τριαδισμού που έχουν εθελοανακαλύψει το "εκείνος" για να κτίσουν την τριαδολογία ως δόγμα βασιλευόμενης θρησκευτοκρατορίας.
Το σχετικό εδάφιο λέγει:
" Ο δε Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιον, το οποίον θέλει πέμψει ο Πατήρ εν τω ονόματί μου, εκείνος θέλει σας διδάξει πάντα και θέλει σας υπενθυμίσει πάντα όσα είπον προς εσάς."
Το "εκείνος " (δεικτική αντωνυμία) αναφέρεται στο προηγούμενο αρσεν. γένους αναφερόμενο στη πρόταση που είναι το "Παράκλητος"- δηλ. δείχνει απλή γραμματική σύνταξη επι του επιθέτου "παράκλητος",δηλ δείχνει τις παρακλητικές ιδιότητες που έχει το ουσιαστικό που έπεται ,και που είναι "Το Πνεύμα το Άγιον"! Δεν λέγει για το Πνεύμα , ο Οποίος, αλλά το οποίον, γιατί φυσικά δεν ταιριάζει στο γένος της γραμματικής!
Άρα με μόνη αναφορά στο "Εκείνος" δεν βγαίνει συμπέρασμα ότι είναι τρίτο πρόσωπο αφού το εκείνος αναφέρεται σε ουδέτερο ουσιαστικό που γραμματικά δεν έχει γένος αρσενικού ή θηλυκού, άρα είναι Δυναμικό θείο στοιχείο που στέλνεται απο Πρόσωπο που εν προκειμένω είναι ο Θεός, ο Πατέρας και Θεός του Χριστού! Είναι λοιπόν η καθαρά ευκολονόητη και όχι δυσνόητη έννοια της "Δυνάμεως εξ ύψους" που αναφέρεται στην Αγία Γραφή περί του Πνεύματος του Αγίου , και είναι Αυτό το οποίο εστάλη απο τον Θεό την ημέρα της Πεντηκοστής στους μαθητές του Χριστού και μόνο. Ακολούθως μέσω της υπακοής στον Αποστολικό Λόγο δίδεται το Πνεύμα του Θεού και στους μεταγενέστερους πιστούς Του Χριστού,στους πειθαρχούντες και υπακούοντες στο πνεύμα των νόμων του Θεού!
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 11 Φεβρουάριος 2016 23:59 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Δευτέρα, 26 Νοέμβριος 2012 18:08 |
Πρέπει να εννοούμε μόνο το γεγραμμένο του λόγου του Θεού ,όπως λέγει και ο απ. Παύλος στον Τιμόθεο: "Εννόει όσα λέγω", όλα τα άλλα, τα δογματικά των ανθρώπων είναι ανάγκη να τα προσπερνάμε.
Ο απ. Παύλος μιλάει στου Κορίνθιους και τους ενθαρρύνει ... " Μιμηταί μου γίνεσθε, καθώς και εγώ του Χριστού. Σας επαινώ δε, αδελφοί, ότι εις πάντα με ενθυμείσθε, και κρατείτε τας παραδόσεις, καθώς παρέδωκα εις εσάς. Θέλω δε να εξεύρητε, ότι η κεφαλή παντός ανδρός είναι ο Χριστός, κεφαλή δε της γυναικός ο ανήρ, κεφαλή δε του Χριστού ο Θεός."(κεφ.11,1)
Με την λέξη κεφαλή αντιλαμβανόμαστε την ιεραρχία,την εξουσία, μεταφορικά συμβολίζει την έννοια του αρχηγού και του ηγέτη . Προτάσσεται η έννοια της υπακοής η οποία όμως έχει απόλυτη σύνδεση με την αγάπη, φαίνεται δε απο τα λόγια του Κυρίου : ”εάν Με αγαπάτε να τηρείτε τις εντολές Μου” Η έννοια στο θείο κείμενο είναι μεταξύ απόλυτα διακριτών προσώπων, δηλαδή η γυναίκα σε σχέση με τον άνδρα της, ο άνδρας σε σχέση με τον Χριστό,ο Χριστός σε σχέση με τον Πατέρα Θεό.
Έχει ιδιαίτερη σημασία το εδάφιο διότι αναφέρεται διαχρονικά και όταν ο Χριστός ήταν επι της γης και τώρα ενδοξασμένος στα δεξιά του Πατρός,του Παλαιού των Ημερών(Δαν.7:13) στον οποίον προσήλθε μετά την ανάληψή Του. Διαβάζουμε: "Είδον εν οράμασι νυκτός και ιδού, ως Υιός ανθρώπου ήρχετο μετά των νεφελών του ουρανού και έφθασεν έως του Παλαιού των ημερών και εισήγαγον αυτόν ενώπιον αυτού."
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 20 Δεκέμβριος 2015 23:33 |
Περισσότερα...
|
|